OS Országos Sajtószolgálat

2014. október 1., szerda

Jogi ügyek, emberi élethelyzetek jó megoldásai - Ügyfél és ügyek (ADR)


Jogviták, jogi ügyek nem rendeződnek, ha időben nem kerülnek feltárásra a mögötte húzódó emberi konfliktusok, érzelmi csomópontok.


Válás, stresszes munkahelyi viták, rosszul sikerült gépjármű adásvétel, követelések és bírósági ügyek, mind kihatással vannak a személyesen megnevezett és érintett ügyfélre, de családi, szakmai, emberi környezetére is.

Komoly jogviták bontakoznak ki a közös tulajdonok ügyeiben, ahol testvérek fordulnak több esetben egymással szemben - mindig akad rokoni támogatójuk a vitákban.


Személyes ügyfélfogadás a jogi ügyek, vitás jogviszonyok eseteiben természetes kell, hogy legyen - minden ügy más és más részletekkel, személyi konfliktusokkal alakul ki!


Határon túlról, külföldi munkából, de a kisvárosokból, falvakból a jogi ügyek és érzelmi viharaik megoldhatatlannak látszanak, mert túl kevés, vagy éppen túl sok a közeli ismerős.


Személyes ügyfélfogadás minden ügyfél számára biztosított a méltányos feltételek mellett!


Minden egyes külön ügy megérdemli a konkrét időponthoz kötött személyes ügyfélfogadást és kellő figyelmet az ügy konfliktusaira és tényeire nézve!

Ne várja meg az ítéletet! Sorsáról döntsön saját maga!


A jogi ügyek iratainak és körülményeinek ismeretében a feladat nehézsége, konfliktusainak elmélyültsége mérhető fel, a javasolható jó és permegelőző, perlezárást elősegítő eljárási megoldások mentén.


Bírósági perek megelőzendőek, ebben is segít az ügyfélfogadás!


Szakemberekkel közös gondolkodás után a lehetőség általában adott a megfelelő döntésre, melyhez a vitarendezés szempontjai is új ismereteket adnak.


Különösen lényeges, hogy tévhitek, városi babonák helyett a bizonytalan szakmai ismeretek helyett kérjünk fel műszaki, igazságügyi szakértőket a nagyobb értékű ingatlanoknál stb.