OS Országos Sajtószolgálat

2014. augusztus 28., csütörtök

Jogsérelmek, jogszolgáltatással kapcsolatos szakemberek és ADR vitarendezés - Mindig van jobb megoldás!


 Egy rohamosan átalakuló jogi környezetben több a vélt panasz, több a tévedés, a szakmai bizonytalanság.


Bonyolult élethelyzetek bonyolult jogvitákat eredményeznek egy bonyolult jogi szabályozás esetén.

A JPVK vitarendezési és panasz biztosai már az ügyfelek sérelmeinek meghallgatása közben tudják a cél az ügyfél és szakember kárainak minimalizálása, a vitarendezés gyorsasága.


 
Az ENSZ jogvédelmi egyezményére figyelemmel alakult ki az új jogszolgáltatási panasziroda JPVK, bármely magyar állampolgár számára alacsony költséggel igénybe vehetően. Semlegesség, függetlenség  és magas színvonalú jogvédelmi szemlélet európai vitarendezési gyakorlattal.



Ügyféljogok ismerete a megbízásnál alig ismert az ügyfelek előtt, miközben az új Ptk. is változtatta a tartalmát és gyakorlatát.




Mit tehet az ügyfél, ha "csak" a hiba kijavítását és elnézés kérést szeretne elérni? 


Ha nem akar ügyvédi hiba, vagy igazságügyi szakértői hiba miatt súlyos pénzért bírósági pert indítani?


Hová forduljon először az ügyvédi hiba miatt felháborodott ügyfél?




JPVK Panasziroda és Vitarendezési Központ egy hiánypótló független szakmai iroda, felkészült szakemberekkel, panasz és vitarendezési biztosokkal.(ügyféljogok jogvédői)


Az panasz és vitarendezési biztosok a jogsérelem meghallgatása - bepanaszolt fél külön meghallgatása után, egyeztett a hibázó szakemberrel, majd az ADR vitarendezés eszközeivel a mindkét felet költségeiben és eljárásokban kímélő mediációs egyezségre törekvő eljárást folytat le.


Első lépés a megfelelő jogi lehetőségek között a ügyvéddel kapcsolatos panasz, igazságügyi szakértővel kapcsolatos panasz esetén a díjazással járó, gyors határidőkkel dolgozó panasziroda felkeresése.


Az ügyféljogok ügyelete egész ősszel fogadja az ügyfeleket jogsérelmes ügyeivel! 

E-mail:  mbbk.office@index.hu